امروز با معرفی محصولی سبک،ضدحریق،ضدرطوبت،عایق صوت و حرارت و… مثل بلوک اتوکلاو شده درخدمت شما هستیم.به منظور تجربه خرید امن و سریع برای شما بزرگواران صنعت ساختمان خرید آن لاین را پیشنهاد می دهیم.سعی ما بر این است جدا از بحث کیفیت خود محصول کیفیت خدمات ارائه شده به شما همواره درسطح بالایی انجام شود.

بلوک هبلکس چیست؟

بلوک هبلکس ازجمله مصالح ساختمانی است که جهت دیوارکشی از آن استفاده می شود این بلوک ها سبک مقاوم در برابر عوامل اقلیمی هستند البته ناگفته نماند اگر در جزئیات اجرایی کوتاهی از سمت مجری رخ دهد ممکن از بعدها دردسرساز شود اما نگران نباشید چون با رعایت نکات و جزئیات اجرایی حتما این بلوک ها کارایی و عمر طولانی تری نسبت به مصالح سنتی خواهند داشت.

 آیا می توان با ملات ماسه و سیمان بلوک هبلکس را کار کرد؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم خیر شاید درنظر خیلی از افراد ناخوشایند باشد اما خبر خوب این است که بلوک هبلکس ملات مخصوص خودش را دارد که بانام تجاری چسب بلوک هبلکس معرف حضور صنعت ساختمان است.این چسب ها در ترکیب با بلوک هبلکس ساختاری منسجم ایجاد کرده و در انتها به معرفی کامل چسب بلوک هبلکس خواهیم پرداخت.

چسب بلوک هبلکس در پاکت های 25 کیلوگرمی در دو رنگ سفید و خاکستری آماده عرضه به بازار است.این چسب های پایه سیمان معدنی می باشند و از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

درصورت استفاده از چسب بلوک هبلکس کاهش محسوسی در هزینه ها مشاهده خواهیدکرد چرا که هزینه های پنهان زیادی را کاهش خواهد داد مثل هزینه ساخت و حمل ملات ماسه و سیمان تا پای کار.

مزیت های خرید بلوک هبلکس چیست؟

  • خرید آسان
  • تجربه استفاده از مصالح روز دنیا
  • بهینه  کردن هزینه ها
  • سرعت بالای اجرا
  • راحتی بارگیری و تخلیه ، حمل و نقل
  • درصد پرت یا شکستگی پایین نسبت به حجم بار

ویژگی های فیزیکی بلوک هبلکس

  1. سبک بودن
  2. ضدحریق
  3. ضد رطوبت
  4. عایق صوت و حرارت
  5. اجرای سریع
  6. به دلیل داشتن سطوح صاف اندود های کمتری مصرف می شود
  7. قابلیت برش کاری و کانال کشی جهت عبور تاسیسات
  8. کاهش مصرف فولاد سازه ای که درنهایت موجب کاهش چشمگیر هزینه ها می شود

توجه داشته باشید مزیت های بلوک هبلکس لیست کامل تری دارد 

خرید آن لاین بلوک هبلکس ازکارخانه

برای راحتی کارشما عزیزان مابافراهم سازی بستری امن سعی کرده ایم شرایط خریدرا برای شما راحت کنیم فقط کافی است فرم های قرارداده شده را با اطلاعات لازم پر و ارسال کنیدتا در اولین فرصت کارشناسان ما با شما ارتباط گیرند.

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رای: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *