چسب بلوک هبلکس
بلوک سبز

بلوک هبلکس اردکان یزدچیست؟

بلوک هبلکس یکی از محصولات نوین صنعت ساختمان به شمار می آید . بلوک هبلکس و بلوک اتوکلاو شده مزیت های زیادی دارند  علاوه بر این مزیتها میتوان  بلوک هبلکس را جزء مصالح روز دنیا دسته بندی کرد.

با توجه به مرتفع شدن نیاز های امروزه جامعه و احساس خلاء آسایش میتوانیم برای فراهم آوردن موارد ذکر شده از بلوک هبلکس استفاده کنیم.

مزیت های بلوک هبلکس اردکان یزد چیست ؟

  1. سبک بودن بلوک هبلکس
  2. عایق صدا
  3. عایق حرارت
  4. عایق رطوبت
  5. عایق برودت
  6. کاهش هزینه ها انرژی
  7. قابلیت برش کاری و شیار زنی  جهت عبور تاسیسات
  8. کاهش مصرف فولاد سازه ای مطابق با استانداردها و محاسبات
  9. افزایش سرعت اجرا
  10. کاهش هزینه های اجرا
  11. ذخیره انرژی نیروی کار
  12. کاهش تعداد نفرات نیروی کار
  13. حذف شدن ملات ماسه و سیمان
  14. حذف شدن هزینه حمل ماسه و سیمان تا پای کار
  15. جلوگیری  از لانه گزینی حشرات موذی به دلیل داشتن سطوح صاف
مزیت های بلوک هبلکس اردکان یزد

مشخصات فنی و فیزیکی بلوک هبلکس اردکان یزد

بلوک های هبلکس در سایز بندی های مختلف تولید میشود بلوک های هبلکس دارای ضخامت های متفاوت و متناسب با فضاهای طراحی شده میباشند تمامی ضخامت ها و ابعاد مطابق با استانداردهای روز جهان تولید میشود تمامی بلوک ها دارای کیفیت هس آلمان  می باشند.

بلوک های هبلکس درضخامت ۸ سانتی متر۱۰سانتی متر۱۲سانتی متر۱۵سانتی متر۱۷سانتی متر و۲۰سانتی متر و در ارتفاع۲۰و۲۵سانتی متر و طول۶۱ سانتی متر تولید و روانه ی بازار می گردد.

تمامی بلوک ها برروی پالت های چوبی بارگذاری و توسط کاور های مخصوص پوشانده می شوند.

بلوک هبلکس اردکان یزد

بلوک هبلکس به دو صورت بارگیری می شود

به وسیله ی جرثقیل به وسیله  لیفتراک

یکی از مزیت های بلوک هبلکس جابجایی راحت آن و پیاده سازی پالت در طبقات است که تاثیر بسزایی در سرعت اجرا و کاهش فرایند زمانبر حمل مصالح تا پای کار دارد.

چسب بلوک هبلکس اردکان یزد


شاید برای شما هم سوال پیش آمده باشد که اگر بلوک هبلکس را با ملات ماسه و سیمان  کار نکنیم پس پس از چه ملاتی باید استفاده کنیم ؟


در جواب این سوال ما محصولی را تحت عنوان چسب بلوک هبلکس تولید کرده ایم تا سرعت دقت و صرفه اقتصادی رابرای شما مصرف کنندگان به ارمغان بیاورد.

شما با استفاده از چسب بلوک هبلکس می توانید خصیصه عایق بودن را تشدید کنید و کیفیت نهایی کار را به طرز چشمگیری بالا ببرید.

مشخصات فنی چسب بلوک هبلکس

چسب بلوک هبلکس در پاکت های ۲۵ کیلویی آماده ی عرضه به بازار می باشد که توسط  گروه کارخانجات هبلکس اردکان تولید می شود.

موادتشکیل دهنده چسب بلوک هبلکس به صورت فرمولاسیون ترکیبی ازچندموادمطابق با استانداردهای بین المللی طی فرایندشیمیایی به دست می آید.

مواد تشکیل دهنده بلوک هبلکس

ماسه سیلیسی-آهک-سیمان-آب-پودر آلومینیوم

ماسه سیلیسی چیست؟

این ماسه یک سنگ کوارتز و یک ماده گرانول طبیعی است که از سنگهای معدنی تشکیل شده است که سنگین تر از سیلت است.این ماده به مرور زمان به وسیله باد و آب به صورت دانه های ریز تجزیه می شود و به شن و ماسه سیلیسی تبدیل می شود سیلیس را از معادن استخراج می کنند.

پودر آلومینیوم چیست؟

پودر آلومینیوم پودری سبک ، بارنگی بین سفید متمایل به نقره ای و خاکستری است . آلومینیوم به صورت پودر کاربردهای متعددی دارد از کاربردهای آن می توان تولید دوغاب چاشنی ها و مواد منفجره استفاده کرد از این پودر در صنعت ساختمان و در بخش تولید بلوک هبلکس جهت متخلخل کردن بلوک هبلکس بهره می برند.

نکات اجرایی بلوک هبلکس اردکان یزد

برای اجرا کردن بلوک هبلکس باید به نکات اجرایی زیادی توجه داشت زیرا اگر در حین اجرا  کوچکترین کم کاری صورت گیرد نتیجه پایانی جالب نخواهد بود

یکی از نکات اجرایی که باید به آن توجه زیادی داشت استفاده از وال پست می باشد.

نکته بعدی جزئیات اجرا می باشد که اگر به درستی این جزئیات را رعایت کنیم حاصل کار کیفیت بالا خواهدبود.

وال پست چیست ؟

به کلافی که در طول های مشخصی برای این که دیوار به طور یکپارچه عمل کندمورد استفاده قرار می‌گیرد وال پست گفته می شود.

ضوابط اجرای وال پست دیوار باعث می شود دیوار با اسکلت درگیر و درنتیجه دیوار را مستحکم خواهد کرد.

همانگونه که از نام وال پست مشخص است به عنوان یک نگهدارنده ی دیوار عمل می کند طراحی این المان معمولاً به صورت یک تیر و ستون می باشد.

وظیفه وال پست ها این است که نیروهای حاصل از باد و زلزله از دیوار را به فریم انتقال دهند و این از تخریب دیوار جلوگیری خواهد کرد.

وال پست ها دارای دو نوع می باشند…

وال پست قائم: در صورتی که دهانه ای بزرگ باشد وال پست قائم از روی تیر طبقه‌ی پایین به زیر تیر طبقه‌ی بالا در دهانه جوش داده خواهد شد.

وال پست افقی: وال پست افقی باعث میشود دیوار با اسکلت درگیر شود و در نتیجه دیوار را مستحکم می کند.

خرید بلوک هبلکس اردکان یزد

گروه کارخانجات اردکان یزد برای راحتی و رفاه حال شما عزیزان بستری امن فراهم آورده است تا به راحتی بتوانید سفارشات  و خرید خود را انجام دهید.

شما می توانید با پر کردن فرم مشاوره  از مراحل خرید و استفاده از دانش تخصصی گروه فنی پشتیبانی بهره مند شوید شما میتوانید از طریق تماس تلفنی  همه روزه با مشاورین ما جهت بهره مندی از مشاوره ارتباط برقرار کنید.

تمامی مراحل خرید و ثبت سفارش و واریز و انتقال مبالغ توسط مشاورین ما به صورت کامل و شفاف برای شما توضیح داده خواهد شد لطفاً جهت کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین ما در ارتباط باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *