این روزها در برخی از شهرهای کشورمان شاهد فعالیت گسترده تولید کنندگان برتر انواع بلوک هبلکس کیش می باشیم که با استفاده از بهترین مواد اولیه و تجربه و دانشی که در این زمینه دارند، اقدام به تولید این محصول نموده و آن را با قیمت مناسب در دسترس سازندگان بناهای ساختمانی قرار می دهند. در حال حاضر این بلوک ها به سبب کیفیت بالا و وزن سبکی که دارد بسیار مورد توجه فعالان حوزه ساخت و ساز قرار گرفته اند.

تولیدکنندگان برتر بلوک هبلکس کیش

بررسی کیفی انواع بلوک هبلکس

بررسی کیفی انواع بلوک هبلکس برای تولید بلوک هبلکس معمولاً از متریال هایی مانند سیمان سفید، پودر آلومینیوم، آهک و پودر منیزیم استفاده می شود که این مواد تحت فشار و حرارت بسیار زیادی قرار گرفته و سپس تبدیل به بلوک می شوند؛ مواد به کار رفته در تولید بلوک هبلکس و همچنین شیوه تولید آن سبب شده است که کیفیت و مرغوبیت این نوع بلوک به میزان فراوانی افزایش یافته و بتوان با خیال راحت از آن برای بنای قسمت های مختلف ساختمان استفاده نمود.

بررسی ها نشان دهنده آن است که وجود ماده آهک در ساختار این بلوک باعث افزایش دوام و استقامت آن در برابر حرارت شده و همچنین پودر آلومینیوم آن را تبدیل به یک عایق قدرتمند در برابر صوت و حرارت نموده است؛ همچنین آلومینیوم باعث ایجاد تخلخل در ساختار این بلوک شده است و موجب سبک شدن وزن آن گردیده است.

البته وجود ماده سیلیس نیز در ترکیبات بلوک هبلکس موجب شده است که در برابر آتش مقاومت بالایی از خود نشان دهد و به نوعی غیر قابل اشتعال شود و تمامی این موارد جزو امتیازات ویژه بلوک هبلکس به شمار می روند و کیفیت و کارایی آن را بیش از پیش افزایش داده اند.
شایان ذکر است که بلوک هبلکس به سبب وزن سبکی که دارد، به راحتی قابل اجراست و در کوتاه ترین زمان ممکن می توان توسط آن اقدام به دیوارچینی نمود.

فروش مستقیم بلوک هبلکس قشم

فروش مستقیم بلوک هبلکس قشم در میان انواع و اقسام مصالح ساختمانی که این روزها در بازار مشاهده می شود، فروش و عرضه بلوک هبلکس ایرانی از رونق فراوانی برخوردار می باشد؛ یکی از بهترین نمونه های این محصولات بلوک هبلکس قشم است که نه تنها در بازارهای داخلی، بلکه در بازارهای جهانی نیز طرفداران خاص خود را دارد.

معمولاً از بلوک هبلکس برای دیوارچینی استفاده های فراوانی می نمایند، زیرا این ماده از جنس بتن بسیار سبک و متخلخل است و در برابر فشار، دما و حرارت از مقاومت بالایی برخوردار است و یکی از بهترین گزینه ها برای بنای ساختمان های مسکونی، تجاری، اداری و صنعتی می باشد و حتی باعث مقاوم سازی بنا در برابر زلزله می گردد و آن را بسیار ایمن می نماید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رای: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *