سفارش بلوک هبلکس چسبی به صورت عمده انجام می شود؛ به طور خلاصه می توان بلوک های هبلکس را نوعی محصول بتنی متخلخل تعریف نمود که مزایای زیادی جهت ساختمان سازی دارد؛ به طور کلی سفارش بلوک هبلکس عمده صرفه اقتصادی زیادی داشته و در مصرف سایر مصالح ساختمانی صرفه جویی می کند؛ ناگفته نماند که با استفاده از بلوک های نام برده شده، سرعت ساختمان سازی نیز افزایش می یابد.سفارش بلوک هبلکس چسبی عمده

خصوصیات ظاهری بلوک هبلکس اعلا

خصوصیات ظاهری بلوک هبلکس اعلا قبل از پرداختن به مبحث خصوصیات ظاهری بلوک هبلکس اعلا باید بیان کرد که این مصالح ساختمانی از ترکیب عنصر سیلیس همراه با سیمان، آهک، آب و پودر آلومینیوم ساخته شده اند؛ این بلوک ها در قسمت های مختلف داخلی و خارجی نصب شده و به علت مقاومت بالا در برابر عوامل محیطی و همچنین عایق بودن تا حد زیادی جایگزین آجر و مصالح قدیمی گشته اند.

لازم به ذکر است که بلوک های هبلکس اعلا از نظر خصوصیات ظاهری تا حدودی مشابه سایر بلوک های ساختمانی بوده و حالت مکعبی دارند؛ اما مهم ترین مشخصه آنها این است که علی رغم داشتن حجم بیشتر نسبت به آجر به مراتب وزن سبک تری دارند؛ در نتیجه علاوه بر این که به کاهش وزن ساختمان و افزایش ایمنی آن در برابر حوادثی مثل زلزله کمک می کنند؛ در مصرف ملات نیز صرفه جویی کرده و صرفه اقتصادی جالب توجهی دارند.

در حال حاضر بلوک هبلکس با تنوع بالایی از نظر ابعاد تولید می شود؛ به طور کلی این بلوک ها ضخامت بین 8 تا 50 سانتی متر را در بر گرفته از نظر ارتفاع به 25 سانتی متر نیز می رسند؛ به علاوه طول آنها گاهی تا 60 افزایش می یابد.

خرید ارزان بلوک هبلکس چسبی

خرید ارزان بلوک هبلکس چسبی خرید و فروش بلوک هبلکس چسبی با قیمت های مختلفی انجام می گیرد؛ بدون شک کلیه خریداران عمده این محصول تمایل دارند؛ آن را با قیمت ارزان و کیفیت خوب تهیه کنند. در این راستا می توان به منابع اصلی عرضه مستقیم بلوک های ساختمانی مراجعه نمود.

به طور کلی خرید ارزان بلوک چسبی هبلکس، اهداف مختلفی را پوشش می دهد؛ به عنوان مثال این بلوک ها عایق بسیار خوبی در برابر صوت و حرارت به شمار می روند؛ در واقع با نصب این مصالح نیاز به عایق کاری ساختمان نخواهیم داشت؛ از طرفی بلوک های هبلکس استحکام و دوام بالایی دارند؛ همچنین در برابر عوامل محیطی مثل سرما، گرما و رطوبت مقاومت بسیار بالایی از خود نشان می دهند.
ناگفته نماند که در بسیاری از موارد خرید بلوک هبلکس چسبی با هدف ایمن سازی بنا در برابر آتش سوزی انجام می شود؛ زیرا این مصالح گرما را به کندی هدایت می کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *