بلوک هبلکس قشم از جمله بلوک های بسیار پیشرفته و خاص می باشد که توسط تکنولوژی روز دنیا و همچنین دستگاه های بسیار خاص و منحصر به فردی تولید می گردد که وزن بسیار سبکی دارد و از ایمنی و استحکام بسیار زیادی برخوردار می باشد، در واقع این نوع بلوک ها دارای عایق صوتی بسیار منحصر به فرد و خاصی می باشند که از ورود هرگونه آلودگی صوتی به درون منازل جلوگیری می نماید و به همین در بازار ها بسیار محبوب گشته است و تولیدکنندگان این محصول با عرضه بلوک هبلکس با کیفیت و قیمت مناسب آنها را در دسترس خریداران شان قرار می دهند.

فروش مستقیم بلوک هبلکس قشم

نحوه استفاده از بلوک هبلکس

نحوه استفاده از بلوک هبلکس همانگونه که گفتیم بلوکهای هبلکس از جمله بلوکهای بستکنولوژی خاصی می باشند که در برابر بلایای طبیعی مانند زلزله از استحکام و مقاومت بسیاری برخوردار هستند و وزن بسیار کمتری نیز نسبت به بلوک های بتنی دارند که به همین دلایل نیز امروزه در بین مهندسان و همچنین پیمانکاران ساختمانی بسیار محبوب و پر مصرف می باشند.

اکنون با ما همراه باشید تا نحوه استفاده از این نوع بلوک های پیشرفته را برای شما عزیزان به صورت مختصر شهر دهیم تا با این مصالح ساختمانی پرکاربرد و منحصر به فرد بیشتر آشنا شوید.

یکی از روش های اجرایی برای استفاده از بلوک های هبلکس تهیه ملات ماسه و سیمان برای قرارگیری این بلوک ها بر روی یکدیگر می باشند، افراد فعال و کارگران با تهیه ملات سیمان ماسه و آب می توانند برای اتصال این بلوک ها استفاده کند و از استحکام و مقاومت آنها نیز اطمینان حاصل نمایند، همچنین در برخی از مواقع می توان از ترکیب گچ و خاک نیز برای اجرا بلوک ها به هم نیز استفاده کرد که در این صورت هزینه مصرفی برای مهندسین ساختمانی بسیار کمتر خواهد شد.

یکی از راه‌های دیگر اتصال این بلوک ها به یکدیگر علاوه بر استفاده از ملات سیمان، تهیه و خرید چسب مخصوص هبلکس می‌باشد که این نوع چسب ها با داشتن مزایای فراوان یکی از بهترین گزینه ها در این مورد می باشند، به طور کلی چسب های مخصوص بلوک هبلکس از قدرت چسبندگی بسیار زیادی برخوردار هستند و در مقابل ضربه، استحکام و مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهند و همچنین در برابر رطوبت و آب نیز هیچ نوع واکنشی از خود نشان نمی دهند و استحکام اولیه خود را حفظ می نمایند.

تامین کنندگان بلوک هبلکس قشم

تامین کنندگان بلوک هبلکس قشم در سال های اخیر با پیشرفت علم و تکنولوژی مصالح ساختمانی بسیار خاصی تولید شده اند که علاوه بر کیفیت بالا و قدرت و استحکام فراوان دارای وزن بسیار کمی نیز می باشند که باعث می گردد بنای ساخته شده علاوه بر وزن ثبات از استحکام بسیاری در برابر شرایط جوی مختلف برخوردار باشند.

در این میان بلوک‌هبلکس قشم یکی از این مصالح منحصر به فرد و پر کاربردی می باشد که به دلیل وزن کم استحکام بالا و همچنین قیمت مناسب شهرت بسیاری دارد و در بازارهای داخلی و همچنین بازارهای خارجی از فروش خوبی نیز برخوردار است. به همین دلیل تامین کنندگان بلوک هبلکس صادراتی علاوه بر تامین بازارهای داخلی آنها را به کشورهای دیگر نیز صادر می‌کنند که از این فروش نیز سود خوبی به دست می آورند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رای: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *