بلوک یکی از کاربردی ترین انواع‌ مصالح ساختمانی به شمار می آید که دارای نمونه های مختلفی است و با توجه به کارایی مطلوب از فروش بالایی برخوردار می باشد و متقاضیان زیادی دارد، قیمت باور نکردنی بلوک هبلکس چسبی در کنار کیفیت بالای آن باعث شده است تا بتواند مورد پسند مشتریان بسیاری در داخل و خارج از کشور واقع شود و بسیاری از آنها این محصول را به صورت عمده و با قیمتی ارزان‌ تهیه می کنند.

قیمت باورنکردنی بلوک هبلکس چسبی

مشخصات ظاهری بلوک هبلکس اعلا

مشخصات ظاهری بلوک هبلکس اعلا بلوک هبلکس اعلا یکی از بهترین بلوک های پیش ساخته محسوب می شود که از ترکیب موادی مانند سیمان، آهک، ماسه و …. تولید شده‌ است، این محصول در ابعاد و ضخامت های مختلف موجود می باشد و دارای وزنی سبک است همچنین عایق حرارتی و برودتی بسیار خوبی‌ به شمار می آید و قابلیت استفاده در مناطق گرمسیر و سردسیر را دارد، است محصول دارای سطحی صاف می باشد و اجرا و نصب آن به وسیله چسب و ملات انجام می شود، بلوک هبلکس دیواری در برابر تغییرات دمایی و آتش بسیار مقاوم است و عایق خوبی برای صدا می باشد.

با توجه به مقاومت زیاد در مقابل رطوبت انتخاب مناسبی برای مناطقی با آب و هوای شرجی است، این محصول با محیط زیست سازگار بوده و در برابر حشرات موذی مقاومت خوبی دارد و با توجه به ویژگی های مثبت فراوان و عملکرد مناسب توانسته است مورد پسند مشتریان زیادی واقع شود و فروش خوبی‌ را به خود اختصاص دهد، امروزه از این بلوک در ساخت اماکن تجاری، ساختمان های اداری و بیمارستان ها و … استفاده زیادی می شود

پخش کننده بلوک هبلکس چسبی اصل

پخش کننده بلوک هبلکس چسبی اصل در حال حاضر پخش کننده بلوک هبلکس چسبی اصل این محصول را به شیوه های گوناگون و به صورت کلی در اختیار مشتریان قرار می دهد که با توجه به کیفیت درجه یک و کاربرد وسیع استقبال بسیار خوبی از خرید ابن بلوک صورت می گیرد، خریداران عمده انواع بلوک هبلکس اردکان معمولا شرکت های صادر کننده و ساختمان سازان و … می باشند که همیشه ساده ترین راه را برای خرید انتخاب می‌‌ کنند.

این مشتریان با مراجعه مستقیم و بدون واسطه به تولید کننده ها و یا سایت های خرید معتبر این محصول را با کمترین هزینه و در کوتاه ترین زمان تهیه می نمایند همچنین از پرداخت هزینه های جانبی و اضافی در رفت و آمد پیشگیری می شود که با توجه به مزایای فراوان این نوع خرید رونق زیادی پیدا کرده است و دارای طرفداران بسیاری در سراسر کشور می باشد و اغلب افراد خرید آنلاین را ترجیح می دهند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رای: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

1 دیدگاه

  • سلام ممنونم ازتون بابت بلوک چسبی باکیفیت، شما فروش به صورت عمده هم دارید؟ از تعداد چند تا خرید عمده محسوب میشود؟ هزینه باربری به چه صورت محاسبه میشود؟ باتشکر از شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *