در تولید و فرآوری بلوک گازی اتوکلاو شده، از مواد و متریال اولیه درجه یک و تکنولوژی جدید استفاده می‌شود که این امر کیفیت بلوک و مقاومت بالای آن را افزایش می‌دهد. از انواع بلوک هبلکس و گازی در صنعت ساختمان سازی و پروژه‌های عمرانی و شهری استفاده می‌شود و این بلوک دارای حداکثر سطح کیفی است. مرجع خرید بلوک درجه یک گازی اتوکلاو شده، این محصول را با کیفیت ممتاز و قیمت ارزان و اقتصادی ارائه می‌کند.

مرجع خرید بلوک گازی اتوکلاو شده

مزایای استفاده از بلوک هبلکس

مزایای استفاده از بلوک هبلکس

استفاده از انواع متریال ساختمانی که به روش نوین تولید و فرآوری می‌شوند، مزایای بسیاری را به همراه دارد. صرف نظر از هزینه‌ها و فاکتورهای مالی، استفاده از این نوع بلوک در پروژه‌های مختلف ساختمانی موجب می‌شود، مشکلات رایجی که به دلیل استفاده از مصالح سنتی و قدیمی بروز پیدا می‌کند، به حداقل ممکن برسد. برخی از مزیت‌های مهم استفاده از این نوع متریال را در ادامه مطلب بررسی می‌کنیم.

مزایای استفاده از بلوک هبلکس:

  1. یکی از مهمترین مزیت‌های این نوع بلوک، خاصیت ابزار پذیری آن است. بلوک هبلکس به راحتی و با استفاده از ابزارهای نوین، قابلیت جوشکاری، سوراخ کاری و برش را دارند. در حالیکه بلوک‌های ساخته شده با روش سنتی، چنین قابلیتی را به نحو مطلوب ندارند و این یک امتیاز مهم برای بلوک مدرن هبلکس به شمار می‌رود.
  2. در تولید انواع بلوک‌های هبلکس تلاش شده است به نحوی از مواد اولیه استفاده شود که محصول نهایی دارای حداقل وزن باشد. وزن سبک علاوه بر اینکه برای سازه، یک مزیت به شمار می‌رود و فشار بر روی ستون‌ها و قطعات فولادی را به حداقل می‌رساند، حمل و جابجایی بلوک را در محوطه‌های کارگاهی و ساختمانی آسان می‌سازد.
  3. مزیت سوم این نوع بلوک، مقاومت بسیار بالای آن در برابر عوامل مختلف محیطی است. این بلوک در برابر ضربات مکانیکی و فیزیکی، تغییرات دمایی و گرما و سرما، رطوبت و مواد مختلف شیمیایی دارای مقاومت بسیار مطلوبی است و برای مدت‌ها کیفیت خود را حفظ می‌نماید.

فروش عمده بلوک گازی اتوکلاو شده

فروش عمده بلوک گازی اتوکلاو شده

با توجه به کاربردهای متعدد انواع بلوک اتوکلاو شده و هبلکس، فروش عمده و کلی این محصول به منظور تامین نیاز شرکت‌های عمرانی و ساختمان سازی، توسط مراکز مختلفی انجام می‌شود. مجموعه فروش و پخش مستقیم، یکی از برترین مجموعه‌هایی است که عرضه این محصول را به شیوه بی واسطه انجام می‌دهد و تنوع بالایی از انواع بلوک هبلکس درجه یک را به فروش می‌رساند.

قیمت بلوک هبلکس با توجه به حجم خرید متغیر است. در خریدهایی با حجم عمده که عموما برای صادرات یا تامین نیاز شرکت‌های ساخت و ساز انجام می‌شود، قیمت نهایی محصول کاهش پیدا کرده و این امر صرفه اقتصادی بسیار خوبی را برای خریداران به همراه دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *