مرکز پخش بلوک هبلکس اردکان را هم به صورت عمده و هم جزیی عرضه می کند تا خریدار با هر سطح نیازی بتواند به راحتی نیاز خود را تامین نماید. مرکز پخش با فروش عمده توانسته است علاوه بر تامین به موقع نیاز بازار، قیمت تمام شده محصول را هم در حین عرضه کنترل کند.

در حال حاضر نیز فروش بلوک هبلکس به صورت عمده استقبال بسیار خوب خریداران به خصوص آن دسته از مشتریانی که به فعالیت های ساخت و ساز به طور وسیع مشغولند، گردیده است.

مرکز پخش بلوک هبلکس اردکان

مراحل تولید بلوک هبلکس درجه یک

مراحل تولید بلوک هبلکس درجه یک

بلوک هبلکس یا بلوک سبک جزء کاربردی ترین تجهیزات است که امروزه در ساخت ساختمان های مسکونی مدرن استفاده می شود. برای تولید این نوع بلوک نیازمند مواد اولیه ای چون سیلیس، پودر آلومینیوم و آهک می باشد. این مواد در ترکیب با آب و طی مراحل مختلف تبدیل به بلوک هبلکس می شوند.

در تولید این بلوک ابتدا دوغاب سلیس تهیه می شود. این دوغاب مشابه گل بوده و غلظت گلی را که با آب مخلوط شده دارد. در نتیجه نه خشک و نه زیاد شل می باشد.

در ادامه مخلوط سیمان و آهک به این دوغاب اضافه شده و مواد به صورت کلوخ در می آیند. مخلوط آماده شده وارد میکسر شده و به سرعت بالا هم زده می شود. در نهایت پودر آلومینیوم به این مخلوط یک دست شده اضافه و هوادهی آن آغاز می گردد.

مواد ترکیب شده به داخل قالب های مخصوص بلوک زنی ریخته شده تا کاملا بسته و خشک شوند. پس از خشک شدن کامل بلوک هبلکس بسته بندی و به بازار عرضه می شود.

بازار خرید بلوک هبلکس اردکان

بازار خرید بلوک هبلکس اردکان

بازار خرید بلوک هبلکس صادراتی اردکان رونق بسیار خوبی دارد. از آنجا که این نوع بلوک ها در صنعت ساختمان سازی بسیار کاربردی هستند، لذا بازار خرید و فروش آنها در طول سال از رونق خوبی برخوردار است. امروزه علاوه بر خرید به صورت حضوری می توانید آن را به صورت آنلاین هم سفارش دهید.

در بازار فروش آنلاین هم سرعت دسترسی خریدار به محصول مورد نظرش آسانتر بوده و هم فروش بیشتر است. در خرید اینترنتی شما می توانید با صرف زمانی کوتاه تر، خریدتان را با قیمت مناسب تری انجام دهید.

ما به عنوان عرضه کننده عمده انواع بلوک هبلکس را بدون واسطه به خریداران محترم در سراسر کشور ارائه نموده ایم. بلوک هلبکس را می توانید از طریق سایت سفارش دهید. ثبت سفارش به صورت شبانه روزی و بدون محدودیت زمانی انجام می گیرد.

همچنین قیمت های اعلام شده به دلیل فروش بی واسطه مناسب تر از نرخ بازار آزاد است. در واقع با خرید به صورت آنلاین هم در زمان و هزینه صرفه جویی کرده و هم می توانید مستقیما از تولید کننده داخلی حمایت کنید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رای: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *