یکی از بهترین بلوک ها و بتن هایی که این روزها در بازار فروش مصالح ساختمانی مشاهده می کنیم و خرید آن با استقبال فراوانی از سوی مشتریان مواجه شده است بلوک هبلکس دیواری می باشد. این محصول در واقع یک نوع بتن متخلل است که دارای وزن بسیار سبک بوده، اما از مقاومت فشاری بالایی برخوردار است و یکی از بهترین گزینه ها برای ساخت دیوارهای اصلی بنا به شمار می رود.

بازار فروش بلوک هبلکس دیواری

نکته مهم در تولید بلوک هبلکس

نکته مهم در تولید بلوک هبلکس بلوک هبلکس یکی از بتن هایی است که در ساختار آن حباب هایی از هوا وجود دارد و همین امر سبب ایجاد تخلخل در ساختار آن شده است و این روزها از آن به عنوان یک جایگزین عالی برای دیوارهای آجری و سنگی استفاده می شود؛ این متریال بر خلاف دیوارهای آجری و سنتی دارای وزنی بسیار سبک است، اما در عین حال از مقاومت بالایی برخوردار می باشد و می توان با خیال راحت از آن برای ساخت بناهای مختلف استفاده نمود.

برای تولید هبلکس معمولاً مواد اولیه تشکیل دهنده آن را به خوبی با همدیگر مخلوط نموده و سپس آن را درون اتو کلاوه قرار می دهند و زمانی که به دمای 180 درجه سانتیگراد و فشاری به میزان 12 بار رسید آن را از اتو کلاوه خارج می نمایند.

لازم به ذکر است یکی از مهم ترین ترکیباتی که درون بلوک هبلکس وجود دارد آلومینیوم است که هبلکس را به عنوان یک عایق قدرتمند مطرح نموده و از وارد و خارج شدن گرما و سرما به داخل ساختمان جلوگیری به عمل آورده و در تمام فصول سال باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می گردد و هزینه ها را به میزان فراوانی کاهش می دهد و همین امر کارایی و کیفیت آن را بیش از پیش افزایش داده است.

خرید عمده بلوک هبلکس دیواری

خرید عمده بلوک هبلکس دیواری این روزها بسیاری از افرادی که قصد بنای یک ساختمان جدید را دارند به مراکزی خرید بلوک هبلکس عمده مراجعه کرده و نوع دیواری این محصول را سفارش داده و از آن برای ساخت دیوارهای بنای خود استفاده می کنند.
یکی از نکات بسیار مهمی که در مورد بلوک هبلکس وجود دارد این است که می توان از طریق آن به راحتی اقدام به لوله گذاری و سیم کشی نمود، زیرا قابلیت برش از طریق اره را دارد و می توان به راحتی از میخ و پیچ در ساختار آن استفاده نمود.

بلوک هبلکس دیواری در برابر حرارت و آلودگی های صوتی از مقاومت بسیار بالایی برخوردار می باشد و همین امر توجه بسیاری از سازندگان بناهای مختلف را به خود اختصاص داده و تصمیم گرفته اند که برای مقاوم سازی بنای خود از این متریال عالی و بی نظیر استفاده نمایند.

3 دیدگاه

  • با سلام و عرض ادب نمونه کارهایی که در سایت قرار دادید موجود هست؟ قیمتشون چطوره؟ لطفا در سایت خود قیمت را قرار دهید تا بتوانیم مقایسه ی قیمت با دیگر جاها داشته باشیم تا راحت تر به نتیجه برسیم.

  • سلام ممنون میشم کاتالوگ محصولات خود را در سایت قرار دهید تا راحت تر بتوانیم انتخاب کنیم . باید از طریق واتساپ پیام بدهم تا از قیمت مطلع شوم؟

  • یکی از بهترین بلوک ها و بتن هایی که این روزها در بازار فروش مصالح ساختمانی مشاهده می کنیم و خرید آن با استقبال فراوانی از سوی مشتریان مواجه شده است بلوک هبلکس دیواری می باشد. این محصول در واقع یک نوع بتن متخلل است که دارای وزن بسیار سبک بوده، اما از مقاومت فشاری بالایی برخوردار است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *