بلوک هبلکس از جمله محصولاتي است که در صنعت ساختمان سازي بسيار کاربردي بوده و به دليل يک سري ويژگي ها و مزيت هايي که نسبت به ساير بلوک هاي بتني ساختماني دارد، طرفداران بسيار زيادي دارد که اين مزيت ها را در ادامه خواهيم گفت و تامین کنندگان بلوک هبلکس بوشهر، که داراي نمايندگي هاي مختلفي نيز مي باشند، اين محصول را به نقاط مختلف کشور ارسال و البته صادرات بلوک هبلکس را نيز به عهده دارند.

تامین کنندگان بلوک هبلکس بوشهر

ویژگی بهترین نوع بلوک هبلکس

ویژگی بهترین نوع بلوک هبلکس هبلکس ها داراي انواع مختلفي مي باشند که در يک دسته بندي کلي به هبلکس هاي اتوکلاو شده و غير اتوکلاو شده تقسيم مي گردند که تفاوت آن ها در وزن و البته کيفيت آن ها مي باشد. اين بلوک ها که بسيار سبک مي باشند، در صنعت ساختمان سازي بسيار مورد اقبال قرار گرفته اند.

جنس هبلکس در واقع همان بتن ساده مي باشد که در طي انجام يک سري فرايند ها، متخلل مي گردد و همچنين داراي مقاومت بالايي در برابر دما، فشار و حرارت مي باشد که در ساختمان هاي صنعتي، مسکوني و همچنين تجاري کاربرد زيادي دارد.

از ديگر ويژگي هاي هبلکس مي توان به برش زدن آن اشاره کرد که اين عمل در ساير بلوک ها اصلا کار آساني نيست، حال آن که در هبلکس ها شما مي توانيد به راحتي با اره هاي مخصوصي، اين بلوک را در ابعاد مختلف برش بزنيد.

اين که بهترين نوع هبلکس کدام است، شايد مهم ترين سوال براي هر سازنده باشد ليکن شما بايد بدانيد که هدف شما چه نهوع ساخت و سازي بوده و البته بودجه ي مورد نظر شما چقدر است تا هبلکس مورد نظر خود را که مي تواند داراي وزن کمتر يا بيشتر، اتوکلاوه شده يا غير اتوکلاو شده، با کيفيت بالا و يا پايين تر و…باشد را خريداري کنيد.

اما به صورت کلي هبلکس ها عايق حرارت و صدا بوده، وزن کمي داشته، در برابر زلزله مقاوم مي باشند و همچنين مقاومت فشاري بالايي دارند و البته داراي صرفه اقتصادي نيز مي باشند که مي توان اين موارد را مزيت هاي اين محصول دانست. در ادامه به عرضه مستقیم بلوک هبلکس درجه یک شهر بوشهر، خواهيم پرداخت، با ما همراه باشيد.

عرضه مستقیم بلوک هبلکس بوشهر

عرضه مستقیم بلوک هبلکس بوشهر عرضه مستقیم بلوک هبلکس بوشهر توسط کارخانه جات محدودي که اقدام به ساخت و توليد اين محصول مي کنند انجام مي گيرد و سپس از قيمت گذاري نهايي، اين محصول در اختيار مشتريان خود قرار مي گيرد. در کشور ما انواع بلوک هبلکس توسط تولید کننده های زیادی با کیفیت های گوناگون تولید شده و با قیمت های متنوع به بازار عرضه می شوند.

و بسیاری از این کالا ها که توسط برند های مختلف در طرح های متنوع و با کیفیت بالا تولید شده اند به کشور های مختلف دنیا بخصوص کشور های همسایه صادر می شوند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رای: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

1 دیدگاه

  • بلوک هبلکس از جمله محصولاتي است که در صنعت ساختمان سازي بسيار کاربردي بوده و به دليل يک سري ويژگي ها و مزيت هايي که نسبت به ساير بلوک هاي بتني ساختماني دارد، طرفداران بسيار زيادي دارد که اين مزيت ها را در ادامه خواهيم گفت و تامین کنندگان بلوک هبلکس بوشهر، که داراي نمايندگي هاي مختلفي نيز مي باشند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *