امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی، شاهد کشف و تولید نمونه های جدیدی از انواع محصولات و کالا هایی می باشیم که نسبت به قبل، کمک بیشتری به بشر کرده و باعث رفاه او می گردد که یکی از این نمونه ها که بیشتر در صنعت ساختمانی کاربرد دارد، هبلکس ها می باشند که نوعی بتن سبک هستند و خرید انواع بلوک هبلکس چسبی در کشور، بسته به نوع و قیمتی که دارد توسط کارخانه جات مختلف انجام می گیرد.

خرید انواع بلوک هبلکس چسبی

طرح جدید بلوک هبلکس صادراتی

طرح جدید بلوک هبلکس صادراتی همانطور که پيش تر اشاره شده هبلکس هاد داراي يک سري ويژگي هايي مي باشند که براي آن ها مزيت به حساب مي آيد و به همين دليل در امور ساختماني طرفداران بسيار زيادي دارد که از جمله ي اين مزيت ها ميتوان به وزن پايين هبلکس ها، مقاوت فشاري بالاي آن ها، عايق حرارت و صدا، مقاوم در برابر زمين لرزه، عايق آتش سوزي، قيمت مناسب و …مي باشند.

هبلکس هاي صادراتي و مورد استفاده در ايران، داراي طرح ها و انواع مختلفي مي باشند که در يک دسته بندي کلي به هبلکس هاي اتوکلاوي و غير اتوکلاوي تقسيم مي گردند که مدل اتوکلاو شده ي ان داراي کيفيت بيشتري بوده هر چند که مدل هبلکس غير اتوکلاو داراي وزن کمتري بوده و سبک تر است.

به صورت کلي از بين بلوک هاي ساختماني، هبلکس ها از همه لحاظ مي توانند بهترين انتخاب باشند که به انواع آن نيز اشاره کرديم و همچنين همانطور که گفتيم داريا مزيت هاي زيادي مي باشند که شايد بتوان مهم ترين مزيت آن را در شرايط اقتصادي کنوني، قيمت مناسب آن نسبت به ساير بلوک ها دانست. در ادامه به عرضه بلوک هبلکس عمده خواهيم پرداخت، با ما همراه باشيد.

تامین عمده بلوک هبلکس چسبی

تامین عمده بلوک هبلکس چسبی تامین هبلکس چسبی به صورت عمده در کشور ما هم از طریق تولید داخلی انجام می گیرد و هم از نمونه های وارداتی از کشور های دیگر که دارای کیفیت بالاتر و البته قیمت بیشتری نیز هستند، انجام می شود.

خریداران هبلکس به خوبی می دانند که این محصولات دارای تنوع بالایی هستند و هر کدام ویژگی خاص خود را دارند، و با قیمتی مشخص به بازار عرضه می شوند و به همین دلیل آن ها می توانند انواع مدل های جدید و متنوع را در بازار خریداری کند و به خوبی پاسخگوی نیاز خود باشند.

نکته اي که وجود دارد اين است که از آن جايي که برخي از شرکت هاي پخش هبلکس تنها وظيفه تهيه و توزيع اين محصول را دارند و محصول مورد نياز مشتريان را به صورت غير مستقيم از کارخانه تهيه مي کنند به همين دلايل قيمت محصول افزايش مي يابد و همچنين به وجود واسطه، بايد مبلغ بيشتري براي خريد پرداخت شود.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رای: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *