بلوک گازی اتوکلاو شده نسل جدید محصولاتی می باشد که در صنعت ساخت و ساز و ساختمان سازی کاربرد دارد. این محصول که از آن به عنوان بلوک سبک نیز یاد می شود، توسط دستگاهی به نام اتوکلاو تولید می گردد. این محصولات دارای مزایای بسیاری می باشد و استفاده از آن تحولی شگرف در ساختمان سازی ایجاد نموده است. مجموعه ما در زمینه عرضه این محصول فعالیت دارد و مشتریان جهت خرید بدون واسطه بلوک گازی اتوکلاو شده می توانند به صورت حضوری و غیر حضوری اقدام نمایند.

خرید بدون واسطه بلوک گازی اتوکلاو شده

کارایی انواع بلوک گازی اتوکلاو

کارایی انواع بلوک گازی اتوکلاو بلوک گازی اتوکلاو دارای قابلیت ها و مزایای بسیاری می باشد که آن را از سایر بلوک های معمولی موجود در بازار متمایز نموده است. استفاده از این محصول بی نظیر به سبب داشتن مقاومت و استحکام بالا و همچنین وزن پایین، بسیار عالی می باشد و یکی از مزیت های اصلی استفاده از آن، عایق بودن این محصول بی نظیر در برابر دما و صدا می باشد. معمولاً برای تولید بلوکهای اتوکلاو شده از مواد مختلفی از قبیل سیمان، سنگ دانه و غیره استفاده می گردد.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید در تولید این محصول بی نظیر از ۸۰ درصد هوا استفاده می گردد و محصول نهایی حاصل پخت و ترکیب پودر آلومینیوم، سیمان، آب و دمای بالا است. بلوک گازی که از آن به نام های دیگری از قبیل هبلکس نیز یاد می شود، برای ساخت انواع دیوار، سقف و کف ساختمان استفاده می گردد و این محصول دارای عمر بسیار بالایی می باشد.

این محصول عالی، مانع از نفوذ حشرات به داخل ساختمان می باشد و در مقابل آتش سوزی های بزرگ و ایجاد حریق بسیار مقاوم است و طی تحقیقات به عمل آمده اگر این محصول اصولی و بر پایه استانداردهای لازم تولید شده باشد، می‌تواند تا ۴ ساعت در برابر حرارت شدید، مقاومت داشته باشد. استفاده از این بلوک در مناطق رطوبی نیز امکان پذیر است. در هنگام خرید این محصول باید دقت گردد به مراکز معتبر مراجعه شود.

فروش ویژه بلوک گازی اتوکلاو شده

فروش ویژه بلوک گازی اتوکلاو شده مجموعه ما مفتخر است در زمینه فروش ویژه بلوک هبلکس عمده فعالیت نماید. این مجموعه محصولات دیگری از قبیل بلوک سبک، بلوک سیپورکس و…. را با برند اردکان هبلکس بالاترین سطح کیفی به بازار عرضه می کند.

مشتریان عزیز جهت استعلام قیمت بلوک هبلکس و مشاوره جهت خرید می‌توانند به صورت حضوری و غیر حضوری اقدام نمایند. کیفیت بالای محصولات ما باعث تمایز آن از محصولات رقبای دیگر و برندهای خارجی گردیده است و توانسته این علاوه بر بازارهای داخلی در بازارهای خارجی نیز حضور یابیم و محصولات بی نظیر خود را به سراسر دنیا صادر کنیم.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رای: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

1 دیدگاه

  • با سلام و عرض احترام ،تشکر بابت مطالب بسیار مفید و کاملی که ذکر نمودید و جای هیچگونه سوالی رو بجای نگذاشتید،امیدوارم همیشه در زمینه کسب و کار موفق باشید و بدرخشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *