یکی از بهترین مصالحی که این روزها تولید و صادرات آن در تمامی جهان از گرما و رونق فراوانی برخوردار می باشد بلوک هبلکس چسبی است؛ این محصول در واقع یکی از جدیدترین مصالح ساختمان سازی است که با استفاده از مواد اولیه ای مانند سیمان، سیلیس و پودر آلومینیوم تهیه می شود و با وجود این که از وزن بسیار سبکی برخوردار است و معمولاً می توان آن ها را با چسب به همدیگر متصل نمود، اما از استحکام و دوام بسیار زیادی برخوردار است.

صادرات انواع بلوک هبلکس چسبی

اطلاعاتی درباره کیفیت بلوک هبلکس

اطلاعاتی درباره کیفیت بلوک هبلکس این روزها بسیاری از معماران و سازندگان بناهای مختلفی، برای ساخت بسیاری از بناها و ساختمان ها و به خصوص برای دیوارچینی آن ها از متریالی به نام بلوک هبلکس استفاده می کنند؛ این بلوک ها که به تازگی به بازار آمده اند و جایگزین آجر و سنگ های معمولی شده اند، دارای کیفیت و مرغوبیت بالایی می باشند.

زیرا پودر سیمان به کار رفته در آن موجب افزایش مقاومت این بلوک شده و کیفیت آن را به میزان فراوانی افزایش داده است؛ همچنین پودر آلومینیوم که یکی از اصلی ترین بخش های تشکیل دهنده بلوک هبلکس می باشد باعث شده است که این بلوک در برابر آتش و همچنین سرما مقاومت بالایی داشته باشد و به راحتی بتواند حرارت و سرمای بالا را تحمل کند؛ همچنین تجربه نشان دهنده آن است که این بلوک ها عایق قدرتمندی در برابر صوت و همچنین حرارت هستند و به این صورت باعث ایجاد صرفه جویی فراوانی در انرژی گرمایی در تمام فصل های سال می شوند.

علاوه بر این به راحتی می توان بلکو هبلس را سوراخ نموده و بر روی ساختار آن پیچ یا میخ قرار دارد؛ سوراخکاری در سطح این بلوک به هیچ عنوان ساختار آن را با آسیب مواجه نکرده و در آن هیچ نوع شکافی به وجود نمی آورد.

تولیدکنندگان برتر بلوک هبلکس چسبی

تولیدکنندگان برتر بلوک هبلکس چسبی تولیدکنندگان برتر انواع بلوک هبلکس چسبی تمام تلاش خود را به کار برده اند تا با پیروی از استانداردهای جهانی و همچنین بهره گیری از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت، بهترین نوع این محصول را تهیه کرده و از طریق مراکز عرضه بلوک هبلکس در دسترس مشتریان خویش قرار دهند.

برای تولید این بلوک ساختمانی بسیار عالی و درجه یک، ابتدا مواد اولیه را به خوبی با همدیگر ترکیب نموده و سپس آن ها را با فشار و حرارت زیاد به صورت بلوک های سبک در می آورند؛ شایان ذکر است که این فشار و حرارت اصلی ترین دلیلی است که موجب شده است بلوک هبلکس دارای استحکام و دوام بالایی باشد و بتوان برای سال های سال از کارایی آن برخوردار شد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رای: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

2 دیدگاه

  • یکی از بهترین مصالحی که این روزها تولید و صادرات آن در تمامی جهان از گرما و رونق فراوانی برخوردار می باشد بلوک هبلکس چسبی است؛ این محصول در واقع یکی از جدیدترین مصالح ساختمان سازی است که با استفاده از مواد اولیه ای مانند سیمان، سیلیس و پودر آلومینیوم تهیه می شود و با وجود این که از وزن بسیار سبکی برخوردار است و معمولاً می توان آن ها را با چسب به همدیگر متصل نمود

  • سلام وقت بخیر . شما فروش عمده را تا چند درصد تخفیف میدین ؟ نکته بعدی این که چکی هم کار میکنین یا فقط نقد ؟ البته چک پنج روزه میدم . ممنون میشم بهم اطلاع بدین زودتر .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *