هبلکس یکی از مصالح ساختمانی می باشد که به علت دارا بودن مقاومت و استحکام بالا و وزن کم بسیار مورد توجه می باشد. استفاده از آن برای لوله کشی و سیم کشی ساختمان توصیه می شود چرا که اره کردن و کوبیدن میخ بر این بتن از بتن معمولی آسان تر می باشد. در فروشگاه مرکزی، بلوک هبلکس بوشهر به وفور به مشتریان ارائه می شود. شما نیز می توانید به ما مراجعه کرده و بلوک هبلکس عمده را با قیمت مناسب خریداری نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

قیمت کلی بلوک هبلکس بوشهر

راهنمای خرید بلوک هبلکس با جنس مرغوب

راهنمای خرید بلوک هبلکس با جنس مرغوب در ساخت و سازها، استفاده از بلوک هبلکس با جنس مرغوب سبب می شود نیازمند عایق دیگری برای دریافت مجوز نباشید چند نمونه از ویژگی های بی شمار آن را در زیر می آوریم تا بیشتر متوجه اصل مطلب شوید. ویژگی‌های بلوک هبلکس عبارتند از:

• وزن پایین: یکی از مشخصات این بلوک، وزن پایین آن نسبت به مصالح دیگر همچون آجر و سیمان می باشد و پایین بودن وزن آن سبب می شود در هنگام زلزله مقاومت ساختمان بالا برود.

• عایق حرارتی: چون از جنس سیلیس می باشند عایق حرارتی مناسبی محسوب می شوند. استفاده از آن باعث می شود؛ انتقال گرما از بیرون به داخل، کمتر انجام بگیرد و تابستان فضای داخل خانه خنک بماند و در زمستان نیز گرمای داخل ساختمان به بیرون نفوذ نکند.

• عایق آتش سوزی: هبلکس در برابر آتش سوزی، مقاومت بالایی دارد و کندتر می سوزد و به این ترتیب با انتقال کمتر گرما سبب می شود در هنگام آتش سوزی، آتش به نقاط دیگر سرایت نکند. این ویژگی سبب می شود نگاه ویژه ای به آن داشته باشیم. به همین دلیل بیشتر می تواند برای محیط های حساس همچون بیمارستان ها، کارگاه های نساجی و بافندگی و… کارآمد باشد.

• سیم کشی آسان: سیم کشی در ساختمان هایی که از هبلکس استفاده شده است به علت این که راحت بریده و سوراخ می شود راحت تر انجام می شود و به ویژه برای سیم کشی توکار، برای مهندسان امکانات زیادی ایجاد می کند و کار، راحت تر و سریع تر تمام می شود.

فروشنده برتر بلوک هبلکس بوشهر

فروشنده برتر بلوک هبلکس بوشهر در فروشگاه مرکزی، بلوک هبلکس بوشهر در معرض فروش به هموطنان می باشد. همکاران ما پس از تولید بلوک هبلکس در کارخانه تولیدی که با استفاده از بهترین مواد اولیه و دستگاه های مجهز و زیر نظر متخصصان داخلی انجام می شود؛ آن را در حجم کلی و با قیمت بسیار مناسب از تولید کننده خریداری می کنند و با حذف واسطه ها و هزینه های دیگر با قیمت مناسب به مشتری عرضه می کنند.

اگر حوزه کاری شما نیز به این محصول مربوط می شود می توانید با مراجعه به فروشگاه، محصول با کیفیت عالی ما را در حجم عمده و قیمت مناسب خریداری نمایید. برای این منظور می توانید به دو صورت مراجعه حضوری و یا سفارش اینترنتی اقدام نمایید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رای: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

8 دیدگاه

  • سلام وقت شما به خیر و شادی من از مشتری های این مجموعه هستم و به طور اتفاقی با سایت شما آشنا شده بودم از شما بابت کیفیت و قیمت بسیار مناسب و عالی شما بسیار سپاسگزارم.

  • کیفیت بسیار خوب محصول و مشاوره عالی توسط کارشناس از جمله مواردی بود که من رو به خرید مجدد از سایت ترغیب کرد شما هم می تونید با خیال راحت و رضایتمندی محصولتون رو سفارش بدید

  • با سلام و وقت بخیر ، خیلی نکات خوبی رو گفته بودید حتما برای خرید به آنها دقت میکنم ، ممنون از مشاوره ی بسیار کاملتون که قبل از خرید برای راهنمایی مشتریان در سایت درج کردید.حتما به همه ی اطرافیانم سایت خوبتونو پیشنهاد میکنم. ممنون از شما

  • سلام با تشکر از سایت خوبتون می خواستم قیمت این محصولتونو بدونم و این که چطور میتونم سفارش بدم؟ ممنون میشم راهنماییم کنید.برای خرید عمده چطور باید اقدام کنم؟

  • هبلکس یکی از مصالح ساختمانی می باشد که به علت دارا بودن مقاومت و استحکام بالا و وزن کم بسیار مورد توجه می باشد. استفاده از آن برای لوله کشی و سیم کشی ساختمان توصیه می شود چرا که اره کردن و کوبیدن میخ بر این بتن از بتن معمولی آسان تر می باشد.

  • سلام این بلوک ها از چه موادی تشکیل شده حداقل زمان ماندگاری و مقاومتش تا چند سال است

  • سلام خسته نباشید ممنون از سایت خوبتون لطفاً قیمت ها رو هم آپدیت شده قرار بدید در کنار توضیحات کاملی که ارائه دادید ممنون درود بر شما

  • با عرض سلام و خداقوت.
    ممنون بابت درج راهنمایی مفید برای انتخاب بلوک هبلکس مرغوب.
    تشکر از مجموعه هبلکسو جهت تولید و فروش کلی بلوک هبلکس بوشهر مقاوم، سبک، با کیفیت و درجه یک.
    لطفا نحوه سفارش و هزینه ارسال رو اعلام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *