بلوک هبلکس بوشهر صادراتی، یکی از مصالح سبک و در عین حال مقاوم بوده که به جای آجر و بلوک معمولی در ساختمان سازی کاربرد دارد. خرید این بلوک ها به علت ویژگی های منحصر به فرد و مقاومت و استحکام بالا، برای افرادی که قصد ساخت بنایی را دارند توصیه می شود. کیفیت بالای آنها سبب شده است در کشورهای دیگر نیز مشتریان فراوانی داشته باشند. شما می توانید برای خرید انواع بلوک هبلکس سبک بوشهر صادراتی به ما مراجعه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

خرید انواع بلوک هبلکس بوشهر صادراتی

نحوه تولید بلوک هبلکس دیواری

نحوه تولید بلوک هبلکس دیواری تولید بلوک هبلکس دیواری در طی مراحل و فرایندی صورت می گیرد که عبارتند از:

1• تهیه دوغاب از سیلیس وآب: در این مرحله با ترکیب سیلیس و آب، دوغاب تهیه می شود که محصول تولید شده شبیه گل بوده و نباید زیاد خشک و یا شل باشد.

2 • اضافه کردن سیمان و آهک به مواد: سیمان و آهک را افزوده و قبل از افزودن آن به مواد باید آسیاب شوند تا گلوله ای ایجاد نشود.

3 • مخلوط مواد با میکسر: در میکسر تمام مواد به خوبی مخلوط می شوند و اگر مواد زیاد خشک باشد؛ برای رفع خشکی آن کمی آب افزوده می شود.

4 • افزودن پودر آلومینیم: پودر آلومینیم به مواد به دست آمده اضافه شده و همچون مرحله قبل اگر مواد بیش از اندازه خشک باشد آب نیز افزوده می شود و حباب هوا در بتن به وجود می آید.

5 • آزمایش مواد در آزمایشگاه: برای اطمینان از کیفیت مواد به دست آمده، آن را به آزمایشگاه منتقل می کنند اگر به هر دلیلی تایید نشود دوباره به مرحله قبل بر می گردد.

6 • ریختن مواد در قالب: پس از تایید در آزمایشگاه، مواد در قالب ریخته می شوند اما قبل از این عمل، قالب را مازوت اندود می کنند تا مواد به قالب نچسبد و قالب ها را تا نیمه از مواد پر می کنند چرا که در حین پخت حجم آنها زیاد می شود.

7 • خارج کردن مواد از قالب: بتن آماده شده را از قالب جدا می کنند و به صورت طولی و عرضی برش می دهند.

8 • اتوکلاوه شدن و بسته بندی: در فرایند اتوکلاوه شدن، بتن باید از سه مرحله عبور کند و فشرده شوند و پس از انجام این عمل، برای عرضه به بازار، بسته بندی می شوند.

فروشنده برتر بلوک هبلکس بوشهر

فروشنده برتر بلوک هبلکس بوشهر در فروشگاه مرکزی، انواع بلوک هبلکس گازی بوشهر به فروش می رسد. همکاران ما به صورت مستقیم به کارخانه مراجعه می نمایند و این محصول با کیفیت بالا را با قیمت خیلی ارزان و در حجم عمده خریداری می نمایند و با حذف واسطه ها و کاهش هزینه ها، در صدد ارائه محصول با قیمت مناسب به مشتری می شوند. شما نیز می توانید برای خرید ان به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام کنید و با خرید آن در حجم عمده و قیمت ارزان تر از قیمت بازار، از مزایای خرید آن برخوردار شوید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رای: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

4 دیدگاه

  • من هم خرید حضوری داشتم ازتون و هم خرید غیر حضوری باید این نکته رو بگم که مدیریت و پاسخگویتون بسیار خوب بود به هر نحوی و از خرید خودم بسیار راضیم و به همکارانم سایت شما رو پیشنها کردم.

  • رقابت در دنیای فعلی در واقع بر سر کیفیت و مزیت رقابتیه و قیمت شما چکاری برای برقراری تعادل میان این سه ملاک انجام می دهد؟بلوک های هبلکس بوشهر از کیفیت بالایی برخوردار است.

  • مطالب جالبی دیدم و برای من بسیار جذاب بود وضمن اینکه با خرید از این سایت، کیفیت تضمین شده را به دست خواهید آورد

  • سلام. از طریق این سایت از محصولات ارائه شده خرید کردم .از کیفیت بی نظیر و پشتیبانی مشتری بی نهایت لذت بردم ومحصولی دقیقا مطابق با استاندارد مورد نظرم به دستم رسید. به شما هم توصیه می کنم از طریق این سایت محصولات مورد نظرتون رو تهیه کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *