یکی از بهترین متریال هایی که این روزها از آن به عنوان یک جایگزین عالی برای آجر استفاده کرده و توسط آن اقدام به طراحی و ساخت بخش های مختلف بنا می نمایند بلوک هبلکس است. در کشورمان ایران برندهای مختلفی از این محصول وجود دارد که یکی از بهترین آن ها بلوک هبلکس ‌کیش است. شایان ذکر است که قیمت انواع بلوک هبلکس کیش در بازار کشورمان بسیار ارزان و مناسب است و خرید آن از نظر اقتصادی با صرفه می باشد.

قیمت انواع بلوک هبلکس کیش

نوع متریال بکار رفته بلوک هبلکس

نوع متریال بکار رفته بلوک هبلکس اگر بخواهیم به یکی از متریال های ساختمانی که این روزها توجه بسیاری از سازندگان بناها و مهندسین و معماران را به خود اختصاص داده است اشاره کنیم، مسلماً از بلوک هبلکس ایرانی نام خواهیم برد. محصولی جدید که در واقع یک نوع بتن هوادار بسیار سبک و عالی است.

از جمله متریال های به کار رفته در بلوک هبلکس می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. ماسه سیلیسی
  2. سیمان
  3. آهک
  4. پودر آلومینیوم
  5. آب

لازم به ذکر است که این مواد پس از این که به خوبی با همدیگر ترکیب شدند تحت دمای 200 درجه سانتی گراد و همچنین فشاری معادل 12 اتمسفر قرار می گیرند و به شکل بلوک در آمده و از آن برای ساخت بناهای مختلف استفاده می شود.

پودر آلومینیومی که درون ترکیبات بلوک هبلکس به کار رفته است و همچنین شیوه منحصر به فردی که برای پخت آن در نظر گرفته شده است، آن را تبدیل به یک عایق قدرتمند نموده است که در برابر گرما و سرما مقاومت بسیار بالایی دارد و از هدر رفت انرژی جلوگیری به عمل می آورد و استفاده از آن در بنای ساختمان موجب صرفه جویی های فراوانی در مصرف انرژی می گردد.
همچنین به سبب این که بلوک هبلکس وزن بسیار پایینی دارد، ساختمان را در برابر زلزله ایمن و مقاوم می کند.

صادرکننده بلوک هبلکس کیش جدید

صادرکننده بلوک هبلکس کیش جدید بلوک هبلکس یکی از جدیدترین متریال های ساختمانی است که در واقع یک نوع بتن بسیار قدرتمند است که کاملاً متخلخل بوده و از نظر خاصیت شباهت بسیار زیادی به سنگ دارد و تنها تفاوتی که میان بلوک هبلکس با سنگ وجود دارد این است که بسیار سبک است و می توان به راحتی از آن برای ساخت قسمت های مختلف بنا و به خصوص دیوارها استفاده نمود و در کوتاه ترین زمان ممکن توسط آن دیوارچینی قسمت های مختلف بنا را انجام داد.

کشورمان ایران مدت هاست در زمینه تولید انواع بلوک هبلکس به فعالیت مشغول بوده و این محصول عالی را نه تنها در بازارهای داخلی کشورمان ارائه می نمایند، بلکه بهترین بلوک هبلکس صادراتی کیش را توسط مراکز صادرکننده این محصول به سایر نقاط جهان نیز ارائه می نماید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رای: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

1 دیدگاه

  • سلام وقتتون بخیر با تشکر از اطلاعات جامعی که رو سایت میزارین. فقط کاش روی محصولات قیمت نیز زده بشه تا بشه بهترو راحت تر محصول مورد نظر را انتخاب کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *